Четете, обучавате се и прилагате всичко възможно, за да мотивирате хората си?
Въпреки това, понякога е трудно да имаме мотивирани междинни ръководители. Особено, ако от дълго време стават свидетели на търкания и неразбирателства на върха. И които на свой ред да мотивират и ангажират останалите служители. Нерешаването на тези неразбирателства, тяхното отлагане или „надеждата“, че нещата ще се решат „от само себе си“, в крайна сметка се оформя в конкретно материално изражение: Текучество и Свиване.
В момента, в който седнем на масата на решенията в открита и директна комуникация, отворена за чуждото мнение в името на бъдещето, ние даваме Старт на промяната. Станете част от промяната този 7-8 Декември в двуневния ни курс за собственици и мениджъри „Лидерство и Мотивация“.
После следват 3 съвсем конкретни стъпки:
1. Реорганизация на работата на междинните ръководители – насочване на тяхното внимание от Въпроса за неразбирателството вътре към Въпроса за експанзия навън.
2. Комплект от дейности, свързани с подобряване на междуличностните отношения във фирмата.
3. Стартиране на план за търговска експанзия.
Растежът, който фирмата е имала преди, никога не е бил случаен. Той всякога се дължи на най-ценния актив: Хората. И най-ценният от всички човешки ресурси във фирмата все още е налице, остава само да бъде пуснат в действие.
Отново.
Автор: Георги Найденов